vineri, 15 august 2014

Prolog

…mda!
Nici azi noapte nu am putut dormi. M-am uitat vreo 2 ore pe pereti apoi m-am plictisit. M-am strecurat afara din pat, si am iesit din casa.
M-am intors inapoi. Uitasem tigarile.
Am luat liftul si pret de 30 de secunde am coborat 10 etaje.
Am cautat un stalp cu bec. Dar nu unul din acela rosiatic…alb. Sec.
Ca sa pot vedea totul in alb si negru
M-am asezat pe bordura, m-am rezemat de stalp si mi-am aprins o tigara. Si am tras adanc. Mi-am tinut respiratia cateva zeci de secunde. Am tras din nou si am tusit, apoi am expectorat etalandu-mi  flegma pe carosabil.
Faptul ca vedeam alb negru nu ma ajuta deloc. Nici daca as fi vazut infrarosu nu m-ar fi ajutat. Nimic nu m-ar fi ajutat.
Am terminat tigara din fix 4 fumuri, apoi am aprins alta.
Parca-mi pare rau ca nu am luat si o bere din frigider.
Mi-am rezemat capul de stalp, am inchis ochii… Am mai aprins o tigara. Ma gandesc la berea din frigider…si salivez putin. Gata!
Urc si ma strecor in casa fara sa ma auda nimeni. Merg in bucatarie, deschid frigiderul, iau Jupiler-ul de pe raft, il deschid cu maxima precautie. Sorb mai bine de jumatate din cutie la prima inghititura.
Mai iau o cutie si merg la TV. Anime. Merge la starea mea de acum. Si de tot timpul.
Adorm tarziu pe canapea cu berea in mana. Spre dimineata ma trezesc si parca-mi pare rau sa o las neterminata. O termin.
Fac un dus si ma bag in pat. E 5 si trebuie sa ma trezesc si ma trezesc cu toate ca as dormi, sau poate ca nu…daca as fi liber.
Ma spal pe dinti, ma imbrac si plec…

O zi obisnuita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu