miercuri, 11 noiembrie 2015

Despre prietenie

[...]

...in fine
Ti-am facut capul mare
Desi nu asta a fost intentia mea
Eu voiam doar sa vad ce faci

[...]

-Nuuuuuu
Imi face placere sa vb cu tine
Si sincer ma simt prost cand numai tu dai semne de viata si eu nu

-Nu-i bai
dupa cum stii
acesta este stilul meu

-Nu ma deranjeaza

-Stiu

-Ma gandeam ca am doar putini prieteni cu care pot vorbi asa cum o fac cu tine si cu care ma stiu demult

-Si acum 30 de ani tot asa vorbeam

-Da

-Si in ultimii 25 de ani m-am gandit la asta de multe ori
Ca imi lipseau discutiile noastre

-Nu numai tu
Noroc cu feisbucu

-Serios
Ma gandeam de multe ori: ce faci, pe unde esti, cum iti este

-Ar parea ciudat sa spun ca si eu la fel?

-Asta stiam chiar si atunci cand nu stiam nimic de tine

-Din toata clasa aia de nebuni doar la tine ma gandeam asa
Adica ma gandeam la toti insa doar tu ma obsedai
[...]
Ma bucur ca prietenia asta a durat atatia ani chiar si fara sa stim unul de celalalt
Si cred ca asta e definitia prieteniei

-Exact





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu